Houd er rekening mee dat het tot 30 minuten kan duren voordat u de mail ontvangt. Controleer ook uw ‘ongewenste mail’. Heeft u ze hierna nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.

Heeft u al bij uw ‘ongewenste mail’ gekeken? Staan ze hier niet in? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.

Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.

U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient zelf uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.

Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.

-ga naar Start
-ga naar Configuratiescherm
-Kies voor Internetopties
-Kies voor Browsegeschiedenis en cookies verwijderen
-verwijder deze en start de webpagina opnieuw op

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. 

Zolang de barcode niet beschadigd is kunt u gebruik maken van het ticket. Is dit wel het geval, dan zal u uw ticket opnieuw moeten uitprinten. 

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.

Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Tourbizz/TicketsPlus’

U leest hier meer over in ons privacy beleid.

Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.

Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.


Houd er rekening mee dat het tot 30 minuten kan duren voordat u de mail ontvangt. Controleer ook uw ‘ongewenste mail’. Heeft u ze hierna nog steeds niet ontvangen? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.

Heeft u al bij uw ‘ongewenste mail’ gekeken? Staan ze hier niet in? Stuur dan een mail naar support@ticketsplus.nl. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.

Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.

U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren). U dient zelf uw entreebewijzen zelf te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje  wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.

Druk op F5 op uw toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan uw cookies te verwijderen.

-ga naar Start
-ga naar Configuratiescherm
-Kies voor Internetopties
-Kies voor Browsegeschiedenis en cookies verwijderen
-verwijder deze en start de webpagina opnieuw op

Mocht dit ook niet lukken neem dan contact op op met onze klantenservice via support@ticketsplus.nl.  Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. 

Zolang de barcode niet beschadigd is kunt u gebruik maken van het ticket. Is dit wel het geval, dan zal u uw ticket opnieuw moeten uitprinten. 

Als het ligt aan uw creditcard, het banksaldo of aan een storing bij de bank, is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kunt u contact opnemen met onze helpdesk via  support@ticketsplus.nl.

Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Tourbizz/TicketsPlus’

U leest hier meer over in ons privacy beleid.

Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.

Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. Gelieve uw e-mail adres (waarmee is besteld) en uw volledige naam te vermelden in de mail zodat wij u snel kunnen helpen.