In sommige gevallen komt de e-mail met de tickets in de junkmail map van uw mailprogramma terecht. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma.

Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw naam en tijdstip van bestellen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.

U leest hier meer over in ons privacy beleid.
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren).

U dient zelf uw entreebewijzen te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘Ticketsplus via Adyen' of 'Ticketsplus B.V.'
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Dit is per uitje/evenement verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren de FAQ pagina van het desbetreffende uitje/evenement te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt in uw mailbox of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Voor vragen over uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl.

In sommige gevallen komt de e-mail met de tickets in de junkmail map van uw mailprogramma terecht. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma.

Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam. Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw naam en tijdstip van bestellen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.

U leest hier meer over in ons privacy beleid.
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
U gaat naar uw uitje naar keuze en selecteert het juiste product en het aantal tickets. U klikt op de button: BESTELLEN en komt vervolgens in uw winkelwagentje. Hierin vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingswijze. Wanneer uw bestelling  is afgerond ontvangt u, zodra de betaling bij de bank binnen is, per mail van Ticketsplus uw entreebewijzen (dit kan 30 minuten duren).

U dient zelf uw entreebewijzen te printen. Ieder entreebewijs heeft een unieke barcode. Bij uw bezoek aan het park/uitje wordt bij de ingang uw entreebewijs met een scanner elektronisch gecontroleerd. Een entreebewijs kan dus onbeperkt worden geprint, maar is slechts éénmaal geldig.
Helaas kunt u alleen entreebewijzen bestellen d.m.v. internetbankieren (iDEAL) of een creditcard. Natuurlijk kunt u wel familie of vrienden die wel over deze mogelijkheid beschikken vragen om entreebewijzen voor u te bestellen.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘Ticketsplus via Adyen' of 'Ticketsplus B.V.'
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Dit is per uitje/evenement verschillend. Indien u dit graag wilt omwille van het milieu of een andere reden, willen wij u adviseren de FAQ pagina van het desbetreffende uitje/evenement te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.

Bent u deze kwijt in uw mailbox of heeft u deze verwijderd? Neem dan contact met ons op via support@ticketsplus.nl en vermeld hierbij uw voor- en achternaam, mailadres en ordernummer waarop u besteld heeft. Vervolgens zullen wij u de ticketmail nogmaals toesturen. U krijgt binnen één dag reactie.

Bij sommige uitjes kunt u de tickets ook op uw mobiel laten zien, maar dit is wel per uitje verschillend. Wij adviseren u dan ook de FAQ pagina van het desbetreffende uitje te raadplegen of contact op te nemen met hen om dit even na te vragen. Uitgeprinte tickets zijn altijd prima.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Tickets kunnen niet worden gecrediteerd, teruggegeven, vervangen, verlengd of geruild worden voor een andere dag.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Voor vragen over uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail. U krijgt binnen één dag reactie.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl.